Monday, December 28, 2009

its about RTW 9

date ; 26 dec 2009
venue ; carpark a stadium putra bukit jalil
time ; 12.00 pm until 12.00 a.m

aku tak tahu sbnrnya nak cerita pasal event nie.
and aku x penah nak reti cerita pasal event event kat korunk.
letak gamba sudah la kan.
HHAHAHAA ;DD


kereta 1 ( apek,aku n talha )

kereta 2 ( man,raili n tank )

mula bergerak dari KOLEJ PERINDU seawal 9,gila awal doe.
then,gerak sek.7 nak breakfast katanya.
lepas breakfast apa semua, dalam pukul 10 gerak bukit jalil.
dan dalam jam 12 kitaorang sampai.



enviroment 1


envirment 2


enviroment 3 ( bo )


enviroment 4 ( hurray )

conclusionnya ( aik ? )
aku dapat katakan yg rtw tahun ni x best sebb hujan sepanjang hari.
credit aku berikan kepada restarint,second combat,bleeding masscara dan kugiran ditepi pantai yang berjaya buat crowd menggila !!


ini bo dan rakan rakannya ( HAHAHAHA )



thanks dood ! ( jumpa rtw tahun depan,kalau aku masih dimalaysia lah )

p/s ; aku gembira gila lah dapat borak dengan kau. ;DD

0 comments:

Post a Comment

hiburan ;)