Tuesday, March 23, 2010

dear classmate

dear


minah
 jaga diri yer.jgn nak aizat sangat lah kan.moga kau lebih rajin dan jgn asyik membuli adik adik kau yer.anyway,kau cantik sebenarnya.tak percaya tanya azam.

hazie
mula mula tengok kau masa first sem.ingtkan pendiam.ahhh jauh panggang dari api.HAHAHAHAHA.jgn nak emall sgt lah hazie.kejar harta tu boleh.jgn jadi obses dah lah.apa apa pun,aku doakan kau berjaya dalam apa yang kau buat.
p/s ; jadi ker kau dgn stenx tue ?.

azam *tiada dalam gmbar
aku malu nak cakap lah zam.HAHAHAHAH.thanks lah zam sebab kau lah rasanya kawan lelaki aku yang paling sopan.and yes,kirim salam dekat Can Can Not yer.

mat
ini budak rasa mcm nak bunuh jer.mat,kau tu kalau kecik takper nak himpit himpit aku.HAIH.

wan
jalan macho itu trademark kan.sebab jalan tu lah nora terpikat dekat kau *shhhh
nanti aku dtg kedah aku roger kau.kita pergi perlis yaaaw.

najmi
aku tak tau lah apa kena dengn kau.kadang okay kadang tak.haila.HAHAHAH  *jgn mara dood

rafiq
keep it smiling lah.semua puji senyum kau tue.nampak ikhlas katanya.

bok
labmate aku yang sgt rajin.haila bok bok.cuba lah kau lebih berdisiplin dgn masa bok.

baz
erkkk.

faizwan
hmmm. *tgok kiri kanan

hakimi
sumpah kau cool habis.

aiman
kau masa awal awal dulu okai.dah lama lama makin aneh plak.eeee.seram aku.

aben
kau aku rasa classmate aku paling diam.so nothing much pasal kau.

faizah,niswah and erni
selalu tak layan aku kan bila aku mengarut.ish.korang dengn buku korang mmg tak boleh pisah kan ?.


do thanks for those unforgetable memmories.moga kita jumpa lagi masa degree nanti. 

regards
edad

0 comments:

Post a Comment

hiburan ;)