Sunday, March 14, 2010

.jaga diri taty.

jarak
bukan itu sebabnya
bukan itu puncanya
bukan itu faktornya

masa
bukan itu sebabnya
bukan itu puncanya
bukan itu faktornya

khabar angin nanti
bukan itu sebabnya
bukan itu puncanya
bukan itu faktornya

jauhlah
bukan itu alasannya
bukan itu dalihnya
bukan itu untuk lepas diri

lamalah
bukan itu alasannya
bukan itu dalihnya
bukan itu untuk lepas diri

lupalah
bukan itu alasannya
bukan itu dalihnya
bukan itu untuk lepas diri

hati
ya
yang ini aku risau
yang ini aku jaga
yang ini aku tidak pasti

hati
ya
yang ini aku takut
yang ini aku cuba
yang ini aku tidak janji

hati
ya
yang ini aku teda idea
yang ini aku teda idea
yang ini aku teda idea


p/s ; kita kuat bila kita ada untuk masing masing kan syg ?

1 comments:

said...

*mata gerimis
kita kuat bila kita ada untuk masing masing syg:)
I promise to be your strength
Whenever you fall weak.
iloveyoubby<3

Post a Comment

hiburan ;)